Je wilt je programma’s verbeteren  

KEURMERK

  • Je hebt goede programma’s staan qua inhoud maar je wilt meer 

  • Je twijfelt zelf soms over de kwaliteit en het effect van je programma’s

  • Je klanten spelen je programma’s niet altijd uit en motivatie zakt soms weg

  • Je wilt weten hoe je ze ook na de start en live momenten in beweging houdt 

  • Je bent nog teveel bezig met je klanten, met hun vragen en voortgang 

  • Het resultaat wat je programma oplevert, is soms ongrijpbaar en nog te vaag

Je was er op tijd bij en hebt al 1 of meerdere succesvolle programma’s draaien.

Je wilt je klanten alleen de beste programma’s bieden! Jouw (online) programma’s zijn niet geboren om snel een passief inkomen te genereren, maar om een daadwerkelijke transformatie in gang te zetten bij jouw klanten! 

Je ervaart al de enorme voordelen van online, high end of in groepen werken. Jouw programma’s vormen een stevig fundament in je business en je ziet de waarde om hierop door te bouwen en deze te blijven optimaliseren. Je weet en voelt dat dit pas het begin is en je nog veel meer uit je programma’s kan halen. 

  • Je wilt de verkoop van je programma’s flink verhogen en jouw markt domineren met hele goede klantresultaten

  • Je wilt ontdekken hoe je jouw expertise nog moeitelozer overdraagt op je klanten 

  • Je wilt dat je klanten na iedere stap in je programma een gevoel van succes en resultaat ervaren (dat zij zelf hebben gerealiseerd!)

  • Je wilt gemotiveerde klanten die zelfstandig stappen zetten d.w.v. je programma

  • Je wilt strategieën en technieken leren hoe je je deelnemers echt aanzet en eigenaarschap laat nemen

  • Je wilt dat je klanten over jouw programma’s zeggen dat ‘het de beste investering ooit was’

‘Motivation is knowing you are learning, growing, and succeeding toward your desired outcome while sustaining positive momentum’ 

‘Transformation is more about unlearning that learning’ 

Gedragsverandering stimuleren

In die markt zie ik enorm veel programma’s die slechts kennis overdragen. Maar wij mensen leren op 3 niveaus: kennis, vaardigheden en gedrag. Kennisprogramma’s maken weinig impact en zullen langzaam uitsterven. Je wilt dus niet dat jouw programma’s op niveau 1 (remember) en 2 (understand) blijven hangen zoals je ziet in de taxonomie van Bloom.
Je wilt je deelnemer stimuleren om te onderzoeken, experimenteren, keuzes te maken en te creëren op geheel authentieke wijze (niveau 3, 4, 5 en 6 in de taxonomie). 


“Mijn klanten haalden al hele mooie resultaten binnen mijn jaarprogramma en toch voelde ik dat het nog beter kon. 
Ik weet nu hoe mijn klanten alles uit mijn programma halen en hun resultaten sky high gaan. Deze didactische verbeterslag was precies wat mijn programma nodig had.

Maartje Koppen | EFT in Business expert


High Impact Programma’s 

In een tijd waarin de wildgroei aan programma’s hoog is, wil je je op resultaat en plezier onderscheiden (en niet op de inhoud van je programma!). Klanten ontvangen in je programma’s is geen probleem, je wilt ze ook ontzettend tevreden en enthousiast je programma’s laten uitspelen. En gedurende het proces zien dat zij zelfstandig het programma doorlopen, acties uitzetten en stappen in hun business zetten die ze zelf niet voor mogelijk hielden. Het laatste wat jij doet is ze aan hun lot overlaten nadat ze ingestapt zijn.
Je wilt de belofte van je programma inlossen zonder harder te hoeven trekken of werken. Zodat jouw klanten zelf het succes moeiteloos behalen en zij terugkeren bij je als klant en zelfs ambassadeur worden. 

Onderwijskunde - de wetenschap achter leren en ontwikkelen

Als methode- en programmaspecialist help ik ondernemers om hun waarde te verkopen en dit op de meest waardevolle manier aan te reiken aan hun klanten.
Vanuit mijn achtergrond als onderwijskundige (MSc) ken ik de wetenschappelijke stappen om didactisch verantwoorde trajecten en programma’s op te zetten die echt effect teweeg brengen. 

  • Wat programma’s aantrekkelijk en leuk maakt.

  • Welke randvoorwaarden ervoor zorgen dat deelnemers eigenaarschap nemen over het volgen van je programma.

  • Hoe je expertise succesvol overdraagt en je klant er op authentieke wijze mee kan werken.

  • Hoe het lerende brein werkt en wat mensen motiveert. 

Waarmee klanten in beweging komen en het maximale resultaat uit hun investering halen.
Ik sta voor High Impact waarbij de klant voorop staat. Want zodra jouw klanten een duurzame verandering doormaken d.m.v. jouw programma’s, volgt business succes vanzelf.


“Mijn programma voelde goed maar ook nog wat ‘wiebelig’. Nu weet ik hoe mijn klanten zoveel mogelijk uit het programma halen.
Mijn hele programma heeft een upgrade gekregen. Mijn prijs is verhoogd, ik lanceerde steviger en met nog meer vertrouwen!

Hilde Eisma | Founder Monday


“Change is the end result of all true learning” 

Team onderwijskundigen

De afgelopen 15 jaar heb ik als onderwijskundige voor gerenommeerde bedrijven gewerkt en als ondernemer vele programma’s ontworpen en gemaakt. Ik weet hoe je gedragsverandering teweeg brengt, hoe het lerende brein werkt, hoe je kwaliteitsprogramma’s maakt en de trends en do’s & don’ts in de markt.
Samen met een team onderwijskundige brengen we jouw programma next level!
Want onderwijskundigen zijn, naast jouw als inhoudsexpert, de stille kracht achter echt leerresultaat van programma’s, opleidingen en leerinstituten.

Samen gaan we voor high impact voor jou en je klant!

Het High Impact Programma Keurmerk 

We nemen jouw gehele programma onder de loep en verschaffen vanuit verschillende wetenschappelijke theorieën feedback om zo de optimale omgeving te creëren waarbinnen jouw deelnemers maximale transformatie behalen. 

  • Check op het ontwerp van jouw programma 

  • Check elementen waaruit een ijzersterk programma is opgebouwd 

  • Check op de belofte en het resultaat van jouw programma

  • Check op de mate waarin de deelnemer eigenaarschap kan pakken in jouw programma

  • Check op de inhoud en opbouw van de academie, modules, lessen en video's

  • Check op de opdrachten en werkvormen 

  • Check op gehele leerbeleving 


“Ik wilde mijn programma een upgrade geven maar ik wist niet waar te beginnen en focus te behouden.

Ik ben nu mega trots en zelfverzekerd over mijn methode en het programma dat ik heb neergezet! Het is echt een goed, stevig programma geworden bomvol waarde. Het is de beste investering geweest die ik het afgelopen jaar heb kunnen maken!”

Danielle Meesters - ADHD coach


Hoe werkt het?

  • Aanmelden. Hier meld je je aan voor een audit op jouw programma.

  • Vragenlijst. Je ontvangt van ons een vragenlijst over jouw programma.

  • Toegang programma. Je stuurt ons inloggegevens voor jouw online programma toe. 

  • Programma audit. Twee onderwijskundigen voeren een audit uit op jouw programma. 

  • Adviesrapport. Je ontvangt een adviesrapport met hierin praktische feedback en de mate waarin het programma aan het kwaliteitsniveau van High Impact Programma’s voldoet. 

  • Programma optimalisatie. Op basis van het adviesrapport kies je of 1. om zelf het programma te optimaliseren of 2. dat bij ons uit te besteden. Hiervoor stellen we een nieuwe offerte op. 

  • Erkenning. Wanneer het programma aan minimaal 80% van de didactische pijlers van High Impact Programma’s voldoet, ontvang je de fysieke erkenning.

  • Keurmerk. Je ontvangt ons keurmerk digitaal waarmee je aantoont dat jouw programma aan de kwaliteitseisen van High Impact Programma’s voldoet (3 jaar geldig).


“De programma audit heeft me heel veel inzicht gegeven in wat ik nou concreet faciliteer voor mijn doelgroep. En hoe ik ze begeleid naar het voor hen allerbeste resultaat. Dat vertaalt zich naar makkelijker kunnen verkopen. Ik kan nu precies vertellen wat werken met mij concreet oplevert, wat me nog meer stevigheid geeft in mijn sales”.

Digna Brand - Businesscoach


Veelgestelde vragen

  • Ja, hier plan je je zoomcall direct in.

  • Voor de audit staat een maand. De duur van de optimalisatie is afhankelijk of je dit zelf uitvoert op basis van het adviesrapport of dat wij dat voor je uit handen nemen. Wanneer wij de optimalisatie uitvoeren, wordt dit binnen 1 maand gedaan.

  • Het keurmerk is 3 jaar geldig. De uitgiftedatum wordt vermeld zodra je het keurmerk ontvangt.

  • Onderwijskundige zijn vakspecialisten die academisch geschoold zijn om programma’s en opleiding te ontwerpen en te ontwikkelen. Ik werk met onderwijskundige die zowel ijzersterke programma’s voor de deelnemers neerzetten als zowel het ondernemerschap verstaan. Dus high impact creëren voor zowel de deelnemer als de ondernemer.